Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 21:57 - Обичам Ви, компанията!
Автор: lotos16 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11885 Коментари: 56 Гласове:
47

Последна промяна: 28.11.2010 10:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обичам Ви, компанията!
image

 Мили мои приятелки и приятели,

Вероятно сте забелязали отсъствието ми от блоговете Ви. Нищо лично… Просто ме е завихрил животът и всичкото ми време отива да се преборя с поредното за мен предизвикателство. Малка промяна в професионален аспект налага да хвърля всичките си усилия в тази насока. Нямам време дори да гласувам, толкова много постинги не съм успяла да прочета…

Започнах да си мечтая… да имам време за приятелите си в блога.

Има една групичка раннобудници, които всяка сутрин ми пожелават „добро утро”, има няколко човека, които минават да ми кажат „добър ден” или „лека нощ”.

Благодаря Ви от все сърце.

Винаги, когато успея да надзърна в статистиката, се радвам на Вашето присъствие там.
Винаги, когато „прелистя” страничките с Вашите аватари, си казвам:
„Това са моите приятели от нета.
Аз съм богата с приятелството на тези чудесни жени и мъже.”

Понякога давам воля на въображението си и си представям как ще се съберем всички  приятели около една богата маса.
А аз ще вдигна наздравица за Вас и ще Ви кажа:

Обичам Ви, компанията!

  image

 

П.П. Румен Романов е единият от авторите, чието творчество ме привлече да се регистрирам в блога. С уважение към  писателския му талант искам да Ви призова да подкрепим Румен Романов на финалната права на конкурса „Търся издател”. Ако имате регистрация във Фейсбук и още не сте гласували за него, можете да го направите тук:

www.bukvite.bg/poem.php








Гласувай:
47



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - За приятелите - добри думи!!
27.11.2010 22:00
А ти добре дошла отново! Бъди жива и здрава и късмет в работата!! Хубава вечер!
цитирай
2. yotovava - И ние те обичаме
27.11.2010 22:09
и не сме те забравили
Поздрав
Валя
цитирай
3. lotos16 - Хубава вечер, Ати!
27.11.2010 22:18
tota написа:
За приятелите - добри думи!! А ти добре дошла отново! Бъди жива и здрава и късмет в работата!! Хубава вечер!


Добре заварила! Благодаря ти, мила!
цитирай
4. lotos16 - Добра вечер, мила Валя!
27.11.2010 22:20
yotovava написа:
И ние те обичаме и не сме те забравили
Поздрав Валя


Ти не ме забряваш, знам, всяка сутрин при мен идва твоето "добро утро". Благодаря ти, раннобуднице!
цитирай
5. stela50 - Развълнува ме ,Поля ...Времето все не стига .
27.11.2010 23:07
Но приятелите не се забравят .Късмет и успехи ,промените се отразяват добре .
Хубава вечер и щастливи дни !
цитирай
6. taidzi - Поздрав за завръщането, по-малко ...
27.11.2010 23:08
Поздрав за завръщането , по-малко трудности , повече хубави моменти ! :)
цитирай
7. lotos16 - Хубава вечер и на теб, Таня!
27.11.2010 23:13
stela50 написа:
Развълнува ме ,Поля ...Времето все не стига. Но приятелите не се забравят .Късмет и успехи ,промените се отразяват добре .
Хубава вечер и щастливи дни !


Благодаря за пожеланията. Твоите постинги са много съдържателни и красиви. Винаги си вземам късче хубост от блога ти. Бъди здрава!
цитирай
8. lotos16 - Благодаря, taidzi
27.11.2010 23:16
taidzi написа:
Поздрав за завръщането , по-малко трудности , повече хубави моменти ! :)


Кога ли ще имам време да изчета твоите постинги... Определено има какво до науча от тях.
След трудностите, идват хубавите моменти и вечери като тази - кратък отдих преди следващата трудна седмица.
Хубава вечер!!!
цитирай
9. scarlety - Добро утро,приятелче!
28.11.2010 07:43
Рано сутринта си хванах едно сърце от онова пликче горе!;)) Пожелавам ти да се справиш успешно с всички предизвикателства! Ще изгрее слънцето и на твоята уличка! Пожелавам ти весел и усмихнат ден! Прегръдки и целувки!:)
цитирай
10. erato7 - Здраве и успех за теб, Лотосче! На ...
28.11.2010 08:25
Здраве и успех за теб, Лотосче!
На Румен също пожелавам успех!
цитирай
11. ivankalilova - Поля, много ми липсваше. . . . . . . . . ...
28.11.2010 08:30
Поля, много ми липсваше.........Радвам се ,че отново си тук!Желая ти хубав ден и много, много топли, сърдечни прегръдки от мен! :))))))))
цитирай
12. lotos16 - Добро утро, Ади, и добър да е денят ти!
28.11.2010 10:15
scarlety написа:
Добро утро,приятелче! Рано сутринта си хванах едно сърце от онова пликче горе!;)) Пожелавам ти да се справиш успешно с всички предизвикателства! Ще изгрее слънцето и на твоята уличка! Пожелавам ти весел и усмихнат ден! Прегръдки и целувки!:)


За теб една огромна прегръдка в знак на благодарност за твоето "добро утро". Всяка сутрин с него идва и частичка топлинка от теб. Благодаря ти!!! :)))))
цитирай
13. lotos16 - Добро утро, Ерато!
28.11.2010 10:17
erato7 написа:
Здраве и успех за теб, Лотосче!
На Румен също пожелавам успех!


Светъл да е денят ти. Благодаря ти ,слънчице, че си сред моите приятели! :)))
цитирай
14. lotos16 - Ваня, миличка, добро утро!
28.11.2010 10:19
ivankalilova написа:
Поля, много ми липсваше.........Радвам се ,че отново си тук!Желая ти хубав ден и много, много топли, сърдечни прегръдки от мен! :))))))))


Тук съм, но за малко. Поне още месец няма да съм съвсем редовно тук. Но после ще имам повече време за сладки раздумки...
Слънчев ден ти желая. Бъди здрава! :)))))
цитирай
15. miaa - Здравей Lotos! Поздрави за хуба...
28.11.2010 10:26
Здравей Lotos! Поздрави за хубавия,музикален поздрав:)
Хубав ден и слънчево настроение:)
цитирай
16. iliada - Добро утро ,Павлинке!:)
28.11.2010 10:33
Започнах да се съмнявам
нещо и да се тревожа -
сняг ще завали,
срещата ни ще се провали:))))))))))))))))))
Но сега отново обнадеждена,
каня те на нова -
по- ранна среща
в моята контора
списание дза вземеш
" Свободни поети "-
книжка втора!:)))))))))))))))
цитирай
17. lotos16 - Добър да е денят ти, Миа!
28.11.2010 10:35
miaa написа:
Здравей Lotos! Поздрави за хубавия,музикален поздрав:)
Хубав ден и слънчево настроение:)


Песента е специално избрана за приятели и ценители. Радвам се, че ти харесва. Светъл ден! :))
цитирай
18. lotos16 - Добро утро, приятелче!
28.11.2010 10:39
iliada написа:
Започнах да се съмнявам
нещо и да се тревожа -
сняг ще завали,
срещата ни ще се провали:))))))))))))))))))
Но сега отново обнадеждена,
каня те на нова -
по- ранна среща
в моята контора
списание дза вземеш
" Свободни поети "-
книжка втора!:)))))))))))))))


Приятелче си ми - виждам. Даже със списание си ме уредила. Тогава ще кажа "Довиждане" до срещата ни.
Слънчев и ползотворен ден ти желая!!!
цитирай
19. razkazvachka - Привет! И аз съм зациклила и ... да - мечтая си вече за време за блога
28.11.2010 11:49
толкова съм зациклила, че даже не мога да пиша:)))

Хубаво е да знаеш, че имаш сто и много приятели!
цитирай
20. inel379 - Благодаря ти!:)
28.11.2010 12:09
Никой не е успял да догони времето!:)
Приятелите винаги и навсякъде са важни!
Духовното присъствие няма граници!
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
21. lotos16 - Привет, Разказвачке!
28.11.2010 13:18
razkazvachka написа:
Привет! И аз съм зациклила и ... да - мечтая си вече за време за блога толкова съм зациклила, че даже не мога да пиша:)))
Хубаво е да знаеш, че имаш сто и много приятели!


Много е хубаво да знаеш, че имаш сто и много приятели - радвам се, че и ти си една от тях.
В очакване съм в скоро време да отциклим - да си седнем в някоя снежна вечер на топличко, с чаша чай с едно малко вътре за аромат... а хубавите хора да са на един монитор разстояние...
цитирай
22. lotos16 - Светъл да е денят ти, Инел!
28.11.2010 13:22
inel379 написа:
Никой не е успял да догони времето!:)
Приятелите винаги и навсякъде са важни!
Духовното присъствие няма граници!
Сърдечен поздрав!:)


Благодаря ти, мила, за среднощните посещения. Душата ти е толкова голяма и добра...
цитирай
23. priqtel12 - Поздрави, Павлинка!
28.11.2010 17:55

И при мен май е така, рядко влизам и блога ми липсва.....но ще наваксаме......по-късно.....
Успех по пътя и наслука!
А за среща на приятелите защо не, какво пък, нали мечтите се сбъдват!!!!
Усмивки и прегръдка от мен!
цитирай
24. mrazekoff - Нека да са добре нещата при теб,
28.11.2010 18:44
да нямаш други грижи, а това, че по-рядко влизаш в блога си не е болка за умиране:)))
Мисля, че който те уважава и помни, ще намери начин да те посети и поздрави, а това в случая е най-важното.
Важното е да бъдем човеци и приятели, останалото са празни приказки....
Пожелавам ти много хубави моменти и още много приятели във виртуала и извън него!!!!
цитирай
25. lotos16 - Хубава вечер, Иве!
28.11.2010 19:29
priqtel12 написа:
Поздрави, Павлинка! И при мен май е така, рядко влизам и блога ми липсва.....но ще наваксаме......по-късно.....
Успех по пътя и наслука!
А за среща на приятелите защо не, какво пък, нали мечтите се сбъдват!!!!
Усмивки и прегръдка от мен!


Разбирам те - няма време. Но си мисля, че приятните вечери, в които отново ще споделяме красивото преживяване от нашето общуване, са напред и ни очакват.
Бъди здрава!
цитирай
26. lotos16 - Добра вечер, Стефане!
28.11.2010 19:34
mrazekoff написа:
Нека да са добре нещата при теб, да нямаш други грижи, а това, че по-рядко влизаш в блога си не е болка за умиране:)))
Мисля, че който те уважава и помни, ще намери начин да те посети и поздрави, а това в случая е най-важното.
Важното е да бъдем човеци и приятели, останалото са празни приказки....
Пожелавам ти много хубави моменти и още много приятели във виртуала и извън него!!!!


Както винаги, намираш най-стойностните и най-затрогващите думи... Благодаря ти, радвам се, че си сред моите приятели. Светли дни ти желая!
цитирай
27. mmagy - Обич за Обич!!! Късмет, Павли...
28.11.2010 20:53
Обич за Обич!!!
Късмет,Павлика!!!:)***
цитирай
28. lotos16 - Маги, добре си ми дошла!
28.11.2010 21:08
mmagy написа:
Обич за Обич!!!
Късмет,Павлика!!!:)***


Така е, мила, обич за обич е! Благодаря ти, и от късмет имам нужда! :))))
цитирай
29. sestra - И аз те обичам, човек!
29.11.2010 00:16
Не идвам често да ти напомня за себе си, че и мен вихри ме въртят, а за Румен гласувах, успех му пожелавам!
цитирай
30. makont - Успешна и спорна
29.11.2010 08:11
седмица и от мен. Бъди неповторима на новото поприще, само щастие и радост да ти носи това, с което се занимаваш!
цитирай
31. pevetsa - Компанията си те Обича, и аз съм от ...
29.11.2010 12:02
Компанията си те Обича, и аз съм от компанията, и си те Обичам!
Алекс
цитирай
32. lotos16 - Хубава вечер, Мира!
29.11.2010 18:47
sestra написа:
И аз те обичам, човек! Не идвам често да ти напомня за себе си, че и мен вихри ме въртят, а за Румен гласувах, успех му пожелавам!


А теб не само те обичам, но и ти се възхищавам на борбеността и оптимизма. Бъди здрава и само напред!
цитирай
33. lotos16 - Благодаря ти, Маконт!
29.11.2010 18:50
makont написа:
Успешна и спорна седмица и от мен. Бъди неповторима на новото поприще, само щастие и радост да ти носи това, с което се занимаваш!


Аз съм си неповторима... :))))) На новото поприще засега е доста трудно, но се надявам на ината си. :))))
Слънчеви дни ти желая!
цитирай
34. lotos16 - Алекс, приятелю,
29.11.2010 18:52
pevetsa написа:
Компанията си те Обича, и аз съм от компанията, и си те Обичам!
Алекс


благодаря ти! Ех, какъв купон би завихрила компанията, а? :))))
цитирай
35. bven - Приятелко, здравей - как си - лека нощ!
29.11.2010 22:12
И всичко това е едно - приятел! :)))
цитирай
36. lotos16 - Здравей, Бвен!
29.11.2010 22:21
bven написа:
Приятелко, здравей - как си - лека нощ! И всичко това е едно - приятел! :)))


Чудесно звучи - 3 в 1... :)))) Здравей, приятелко, добре съм. Лека, мека и спокойна нощ. :)
цитирай
37. veninski - Обич и за теб, Водно цвете. Поздрави ...
01.12.2010 06:23
Обич и за теб, Водно цвете. Поздрави от Родопите!
цитирай
38. lotos16 - Слънчеви и усмихнати да са дните ти, приятелю!
01.12.2010 08:57
veninski написа:
Обич и за теб, Водно цвете. Поздрави от Родопите!


Ние, водолеите, сме все стойностни хора, нали?
цитирай
39. diso - :))
01.12.2010 23:49
И ние те обичаме:))
цитирай
40. kosara2008 - уха, открих мъжът водолей преди ...ммм няма да кажа ,ам си е скоро:)))
02.12.2010 14:09
амъ много сладки тез водолеи когато са влюбени с памук вадят душата ни и после като успееш да си тръгнеш преди да се е разтурила магията - остават милинежниспомени :)))здравей.че Водолейче-блогприятелче!весело и свежо да ти е...и влюбено!
цитирай
41. lotos16 - Благодаря, приятелю Дисо!
02.12.2010 21:59
diso написа:
И ние те обичаме:))


Обич за обич...
Хубава вечер ти желая!
цитирай
42. lotos16 - Ох, Косарче, много сладък коментар :))))
02.12.2010 22:06
kosara2008 написа:
уха, открих мъжът водолей преди ...ммм няма да кажа ,ам си е скоро:))) амъ много сладки тез водолеи когато са влюбени с памук вадят душата ни и после като успееш да си тръгнеш преди да се е разтурила магията - остават милинежниспомени :)))здравей.че Водолейче-блогприятелче!весело и свежо да ти е...и влюбено!


Много е важно да успееш да си тръгнеш, преди да се е развалила магията.... Ама е истина за мъжете Водолеи - наистина ти вадят душичката с мили, нежни слова...
Иначе ми е влюбено, на мен винаги ми е влюбено - понякога страдам, друг път - летя... Шарения... :))))
цитирай
43. santiment - Добро неделно утро, Lotos16 !
05.12.2010 09:35
Добро неделно утро, Lotos16 !
цитирай
44. lotos16 - Добро да е утрото, Сантимент!
05.12.2010 09:45
santiment написа:
Добро неделно утро, Lotos16 !


Усмихнат да е денят ти. :))))
цитирай
45. zvezdichka - Здравей Павлинче!
06.12.2010 15:34
Успех ти желая в реализацията и попътен вятър! Да се пребориш с ветровете и да намериш мястото, което те удовлетворява!
Поздрави!
цитирай
46. lotos16 - Поздрави, Звездичке!
06.12.2010 22:11
zvezdichka написа:
Успех ти желая в реализацията и попътен вятър! Да се пребориш с ветровете и да намериш мястото, което те удовлетворява!
Поздрави!


Благодаря ти за милите думи. Ще се постарая...
Късмет и здраве за семейството ти.
цитирай
47. анонимен - :))))))))))))Весели и щастливи празници, Цвете Красиво!
19.12.2010 16:47
http://www.youtube.com/watch?v=K-ncpxoxOfE
Вострото:)
цитирай
48. lotos16 - Радвам се, че намина, приятелю.
19.12.2010 21:46
анонимен написа:
:))))))))))))Весели и щастливи празници, Цвете Красиво! http://www.youtube.com/watch?v=K-ncpxoxOfE
Вострото:)


Весели и щастливи празници и на теб и семейството ти. Благодаря за поздрава.
А дали дядо Коледа няма да ми донесе продължението на "Белият елен"? :)))))
цитирай
49. zvezdichka - Топъл поздрав
23.12.2010 23:08
с пожелание за сбъднати желания и много топлота в душата ти!
Весели празници ти желая Павлинче!
цитирай
50. kundalini - Успехът да те съпътства в новото, може би вече не толкова ново поприще:)
27.12.2010 22:11
Но пък и успехът не е константа, така че пожелавам да БЪДЕ КОНСТАНТА ЗА ТЕБ!

Хубава вечер, Lotos16.
цитирай
51. lotos16 - Весели и светли празници, Звездичке!
27.12.2010 23:04
zvezdichka написа:
Топъл поздрав с пожелание за сбъднати желания и много топлота в душата ти!
Весели празници ти желая Павлинче!


Благодаря ти, мила!
цитирай
52. lotos16 - Благодаря, Кундалини!
27.12.2010 23:12
kundalini написа:
Успехът да те съпътства в новото, може би вече не толкова ново поприще:) Но пък и успехът не е константа, така че пожелавам да БЪДЕ КОНСТАНТА ЗА ТЕБ!
Хубава вечер, Lotos16.


Зад успеха винаги стои много труд и мъничко късмет. Ще се постарая да го превърна в константа. :))))
Светли празници!
цитирай
53. ckarlet - Весело посрещане на Новогодишните ...
29.12.2010 08:51
Весело посрещане на Новогодишните празници!
цитирай
54. tili - И от мен - здравей,
30.12.2010 12:21
Лотосче! Прекрасен поздрав и хубава новина, че имаш професионално предизвикателство. Пожелавам ти успехи и щастие през Новата година:)))
цитирай
55. lotos16 - Благодаря ти, Скарлет!
31.12.2010 13:13
ckarlet написа:
Весело посрещане на Новогодишните празници!


Весело посрещане на Новата година и много, много здраве, късмет, радост, обич за теб и твоето семействот през идващата година!!!
цитирай
56. lotos16 - Благодаря, Тили-Лили!!!
31.12.2010 13:15
tili написа:
Лотосче! Прекрасен поздрав и хубава новина, че имаш професионално предизвикателство. Пожелавам ти успехи и щастие през Новата година:)))


Весел празник и здрава и щастлива 2011 година за теб, за твоите близки и приятели!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lotos16
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1102822
Постинги: 68
Коментари: 2231
Гласове: 14258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930