Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2014 14:06 - Любов без правила
Автор: zabavnata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1728 Коментари: 10 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една усмивка може да плени.
Една целувка може да лекува.
Изгаряме от страст в безброй искри.
Любов с пари, дори и с власт не се купува!

Изграждаме си наши светове,
макар и неразбрани от човеци.
По-важно е, че всъщност сме добре,
вървейки на инат, досъщ кат раци.

Неписани закони, правила...
Магнитни наколенки всъщност няма.
За теб съм си красива и добра.
За мен си ти една любов голяма.

Вселена си. В красивите очи
потъвам все по-влюбена и пряма.
Лицето ми обгръщаш с длани ти:
"Хитруша си. На бати, Сладурана!"



Тагове:   любов,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав
28.09.2014 14:32
за хубавото любовно стихо!...
Приятен ден!... :)
цитирай
2. zabavnata - Здравей, Марински!
28.09.2014 15:45
Може би от хубавото време... Настоена съм на романтична вълна нещо.
Поздрави и много усмивки!:))
цитирай
3. erato7 - Колко мило! Е, Аничко-сладур...
28.09.2014 17:14
Колко мило!
Е, Аничко-сладураничко, правилно съм преценила да те наричам по този начин!
Прегръдка! Бъди все на тази романтична вълна!
цитирай
4. zabavnata - Привет, Ерато!
28.09.2014 18:22
О, мерси! Оставам на романтична вълна, докато не променя светогледа на всички меркантилни и намръщени хора. Би било прекрасно хората да се усмихват повече, да бъдат малко по-добри, да изградят ЗАЕДНО един по-приветлив свят.
Лека вечер!:)
цитирай
5. didoignatov - Страхувам се, Ани..,
28.09.2014 20:04
да пиша коментар, за да не разваля любовната магия която те е завладяла, но не устоявам на изкушението ;-) Много е красиво и обичливо при теб и ще се окаже заразно, май :)))

Благодаря ти за поздрава!
Да ти е влюбено, без право на помилване! ;-)
цитирай
6. aip55 - Илюзиите
28.09.2014 20:16
ни държат живи, а романтиката поддържа надеждата за щастлив живот!
Браво, много ми хареса...
цитирай
7. donchevav - Сигурно е чудесно да усещаш, че м...
28.09.2014 20:18
Сигурно е чудесно да усещаш, че магнитни наколенки никога няма да са ти нужни, защото никога няма да остарееш - поне в очите на любимия! Съчетаването на романтика със самоирония, на любов с тъга, на позитивизъм с критичност придава някакъв вътрешен драматизъм на творбата. Хареса ми много! Поздрави и усмивки!
цитирай
8. zabavnata - Привет, Дидо!
29.09.2014 00:46
Нищо не разваляш, напротив. Винаги съм казвала, че любовта не е чувство към един човек, а светоусещане.
Справедлива присъда! Хихихихи.... Нека да е за всеки - за мен, за теб, за непознатия отсреща.
Лека нощ, приятелю!
цитирай
9. zabavnata - aip55
29.09.2014 00:50
Вероятно. Всеки налага граница на мечтите си. Но има и такива, които отправят взор отвъд хоризонта, отвъд общоприетите норми и правила. И знаеш ли...? Много често те творят нещо позитивно и добро, уникално, полезно. Какво по-прекрасно от това да дадеш ЖИВОТ на една илюзия, да я претвориш в РЕАЛНОСТ, да я пипнеш, да я усетиш и да и дадеш КРИЛА да полети ?!
Лека вечер!
цитирай
10. zabavnata - donchevav
29.09.2014 01:00
Уау! Благодаря. Не обичам драматизма нито в творбите, нито в живота. И все пак се сещам за онова стихотворение за смъртта. Тогава бях на 14.

"Помръкна радостта ми вечна.
В спокоен сън унесе ме смъртта.
На близките ми съм сега далечна.
Домът ми е на метър под пръстта."

Хората, които са докоснали смъртта под една или друга форма оценяват смисъла на всяка глътка въздух, на любовта, на първите слънчеви лъчи. Другите само могат да напъват мозъчните си клетки и да пишат високопарни думички. Но те са лишени от смисъл.
Лека вечер! И мислете повече за ЛЮБОВ, не за края на един земен път. Пък кой знае?! Краят може да е начало на нещо много по-добро.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabavnata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1941569
Постинги: 1615
Коментари: 6834
Гласове: 16772
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930